Week 1 - Reisverslag uit Saint-Sulpice-de-Mareuil, Frankrijk van Brenda - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Saint-Sulpice-de-Mareuil, Frankrijk van Brenda - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

13 Juli 2007 | Frankrijk, Saint-Sulpice-de-Mareuil

daar zit ik dan, ergens in Frankrijk achter een pc een brief te schrijven.. Denk je dat het nog lekker snel gaat omdat je kan blindtikken, maar nee, het toetsenbord is hier anders en de letters staan niet helemaal op z'n plaats.. maar genoeg hierover..

jullie zijn natuurlijk benieuwd wat ik allemaal heb gedaan hier..

Mijn reis begon op zaterdagochtend.. Mijn vader had me afgezet bij Amsterdam centraal.. vanaf dat moment ging ik alleen verder.. het ergste begon bij de overstap in parijs toen ik moest overstappen.. eerst 20 minuten in de metro en toen nog eens een half uur lopen naar de trein.. en dat met een zware koffer. Daar had ik me echt op verkeken, maar gelukkig heb ik mijn aansluiting gehaald en werd ik in Angouleme opgehaald..

Eenmaal op de camping aangekomen te zijn hebben we gezellig met z'n allen gegeten en er een rustige avond van gemaakt..

Vanaf zondag begon het allemaal een beetje. We hebben eerst alles een beetje geprobeert en elkaar overal geholpen zodat iedereen weet wat ie moet doen..

Ik zit hier samen met twee andere meisjes, Eva en Milou. Eva is een paar jaar ouder en die helpt mee bij de receptie en in de bediening van het restaurant (het restaurant is 4 dagen in de week open). Milou is net zo oud als ik en ze doet samen met mij de animatie (dat is van maandag tot en met donderdag) en we staan om de beurt bij het zwembad in de kiosk.

De animatie is best wel vermoeiend, je moet die kinderen toch 3uur zien te vermaken op een dag, maar ik vind het wel heel leuk.

De eerste week zit er nu op.. De afsluiting van de kinderanimatie is altijd op donderdagavond. Dan krijgen de kinderen pannekoeken en is er een kampvuur. Dit hebben we gisteren gedaan, en dat was zeker geslaagd...

Voor nu houd ik het even hierbij.. Als het me lukt, probeer ik volgende week nog een verhaal te schrijven..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Sulpice-de-Mareuil

Vakantiewerk in Frankrijk

Op een camping werken voor 7 weken, in Frankrijk.

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2007

Week 7

18 Augustus 2007

Week 6

09 Augustus 2007

Week 5

09 Augustus 2007

Week 4

28 Juli 2007

Week 3
Brenda

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 5153

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 08 Februari 2018

Naar Madrid

07 Juli 2007 - 25 Augustus 2007

Vakantiewerk in Frankrijk

10 Juli 2002 - 10 Augustus 2003

Indonesie 2002-2003

Landen bezocht: