Week 7 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

30 Augustus 2007 | Nederland, Haarlem

Zoals ik al eerder had verteld, schrijf ik mijn verslag over week 7 gewoon in Nederland. Mijn moeder is deze week langs gekomen, helaas iets later dan gepland, maar toen ze er was samen met Berend, was het heel gezellig. Uiteraard heb ik hun op de eerste avond mee uit eten genomen in het restaurant waar ik gewerkt heb.

De dag daarna zijn we naar Brantome geweest en naar de grotten, Grotte de Villars. Dat was erg mooi. Helaas mocht je binnen geen foto's maken, dus dit blijft gewoon een mooie herinnnering.

Verder zijn we nog naar Riberac geweest naar een markt, wat er groot en leuk was. En zijn we naar Bergeraq gereden. Dat eigenlijk omdat we naar chateau s wilden gaan, wijnproeven, maar we hebben ons prima vermaakt in de stad zelf, waardoor we daar niet aan toe kwamen.. Iets voor een volgende keer dus!

Dit was echt een week waarbij ik een lekker vakantiegevoel heb gehad..

Toen ik zaterdagavond terug kwam stonden allebei mijn zussen en mijn zwager op het station te wachten.. En aangezien het half 12 snachts was, was dat wel een mooie tijd om meteen door te gaan naar de stad.. ha ha.. Ook op zondag had ik een lange gezellige dag. In de middag ben ik al weer doorgereisd naar Den Bosch om weer gezellig bij te kletsen met Eva en Milou..

Al met al dus een zeer geslaagde week!! En zoals beloofd.. heb ik het zonnetje meegenomen!