Week 7 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

30 Augustus 2007 | Nederland, Haarlem

Zoals ik al eerder had verteld, schrijf ik mijn verslag over week 7 gewoon in Nederland. Mijn moeder is deze week langs gekomen, helaas iets later dan gepland, maar toen ze er was samen met Berend, was het heel gezellig. Uiteraard heb ik hun op de eerste avond mee uit eten genomen in het restaurant waar ik gewerkt heb.

De dag daarna zijn we naar Brantome geweest en naar de grotten, Grotte de Villars. Dat was erg mooi. Helaas mocht je binnen geen foto's maken, dus dit blijft gewoon een mooie herinnnering.

Verder zijn we nog naar Riberac geweest naar een markt, wat er groot en leuk was. En zijn we naar Bergeraq gereden. Dat eigenlijk omdat we naar chateau s wilden gaan, wijnproeven, maar we hebben ons prima vermaakt in de stad zelf, waardoor we daar niet aan toe kwamen.. Iets voor een volgende keer dus!

Dit was echt een week waarbij ik een lekker vakantiegevoel heb gehad..

Toen ik zaterdagavond terug kwam stonden allebei mijn zussen en mijn zwager op het station te wachten.. En aangezien het half 12 snachts was, was dat wel een mooie tijd om meteen door te gaan naar de stad.. ha ha.. Ook op zondag had ik een lange gezellige dag. In de middag ben ik al weer doorgereisd naar Den Bosch om weer gezellig bij te kletsen met Eva en Milou..

Al met al dus een zeer geslaagde week!! En zoals beloofd.. heb ik het zonnetje meegenomen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Vakantiewerk in Frankrijk

Op een camping werken voor 7 weken, in Frankrijk.

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2007

Week 7

18 Augustus 2007

Week 6

09 Augustus 2007

Week 5

09 Augustus 2007

Week 4

28 Juli 2007

Week 3
Brenda

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 5132

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 08 Februari 2018

Naar Madrid

07 Juli 2007 - 25 Augustus 2007

Vakantiewerk in Frankrijk

10 Juli 2002 - 10 Augustus 2003

Indonesie 2002-2003

Landen bezocht: