Week 5 - Reisverslag uit Saint-Sulpice-de-Mareuil, Frankrijk van Brenda - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Saint-Sulpice-de-Mareuil, Frankrijk van Brenda - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

09 Augustus 2007 | Frankrijk, Saint-Sulpice-de-Mareuil

Daar zit ik dan, eindelijk is het gelukt om te internetten. Gisteren heb ik ook al dit hele stuk naar Mareuil gefietst.. Helaas voor niks.. Ik heb eerst meer dan een uur gewacht op een computer, aangezien er 3 mensen waren die te druk waren met het kijken naar het bureaublad en eentje zat heel interessant patience te spelen.. En dat allemaal in een internetcafe.. Tja, zolang ze betalen, hoeven ze natuurlijk niet weg. Toen ik dan eindelijk op internet kon.. Ja, je raad het al.. Geen verbinding. Na een half uur gewacht te hebben in de hoop dat dat wannadoo-ding het weer ging doen, ben ik helaas weer weg gegaan, zonder resultaat.. Ach, 16km fietsen, is goed voor mijn conditie zal ik maar zeggen..

Dus vandaag nog maar een keertje geprobeerd.. Heb eerst een half uur moeten wachten, maar eindelijk was het dan zo ver. Ik zit achter een pc en kan mijn reisverslag van deze week schrijven (ja, ik heb vandaag ook mijn reisverslag van vorige week geschreven..)

Het is al weer heel erg rustig op de camping in deze week loopt het langzaam een beetje leeg. De scholen in het zuiden beginnnen aanstaande maandag immers alweer. Maar dat bederft de pret niet.

Helaas was Joyce een dag ziek, waardoor ik tijdens de animatie met 16 kinderen zat opgescheept, ha ha.. Ach, het thema van deze week was simpel, op vakantie ( het thema van vorige week was trouzens ook leuk 'ridders en prinsessen', dat thema hebben wij op donderdagavond afgesloten met een toneelstukje.. dat was dus erg geslaagd.)

Doordag Joyce ziek was, heb ik alle kinderen gevraagd om een tekening voor haar te maken met 'beterschap' erop. Dat vonden ze gelukkig allemaal heel leuk. En ook Joyce, toen ze al die tekeningen zag..

Op maandagavond zijn we met z'n tweetjes naar een kasteel in de buurt gefietst. Helaas was het kasteel al dicht, maar dat hield ons natuurlijk niet tegen.. Dus zijn we over een hek geklommen om het kasteel ook van een andere kant te bekijken.. Maar helaas, al die moeite voor een hoge kale muur waar niks op te zien was. En daarvoor zijn we over een hek geklommen, dat als je viel, je 10 meter naar beneden zou vallen.. Maar ach, het was in ieder geval erg avondtuurlijk en we hebben ons erg vermaakt. Uiteraard ook wat nutteloze fotos gemaakt om het vast te leggen..

Nu maak ik er weer een eind aan, want ik heb vanavond met de kids een pannenkoekenfestijn met kampvuur, en dat wil ik natuurlijk niet missen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Sulpice-de-Mareuil

Vakantiewerk in Frankrijk

Op een camping werken voor 7 weken, in Frankrijk.

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2007

Week 7

18 Augustus 2007

Week 6

09 Augustus 2007

Week 5

09 Augustus 2007

Week 4

28 Juli 2007

Week 3
Brenda

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 5137

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 08 Februari 2018

Naar Madrid

07 Juli 2007 - 25 Augustus 2007

Vakantiewerk in Frankrijk

10 Juli 2002 - 10 Augustus 2003

Indonesie 2002-2003

Landen bezocht: